emanuelssonelin

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av elin - 21 augusti 2012 16:19

Idag har jag inte gjort nått speciellt, har käkat mat & så har jag fortsatt läst "darren shan". Jag har också druckit 4 koppar med honungs te så att min hals ska bli bättre :) just nu sitter jag och tittar på tv och ska snart åka på träning :)

~elinemanuelsson~

Av elin - 21 augusti 2012 08:43

hejsan, vakna för en halvtimme sen & har inte hunnit göra något sen dess.

medans alla andra går i skolan så harjag lov tills på torsdag så jag vet inte rikitigt vad jag ska göra

dom två dagarna som är kvar av lovet.

igår åkte jag & jossan till ljusdal & va med eson & maarten. var bara där 2 timmar sen måste vi hem.

när vi kom till järvsö drog vi på ica & köpte glass & sen träffa vi christian & kristofer på sibylla :)

dom flyttar på torsdag så hoppas jag hinner träffa dom innan, annars blir jag ledsen..


när vi kom hem så titta jag på tv & smsa, sen drog jag & jossan ut och gick till stene & sen gick vi

hem igen för att det fanns ingen social som ville komma på byn..

när vi kom hem gick jag å la mig & läste "darren shan", måste säga att det är en as bra bok, &filmen

är bra den med :D


nä, nu ska jag äta nå & titta på film, vädret är ju halvtaskigt så inte går det & sola nå heller..

så hoppas det blir bra väder sista dagen på sommarlovet :D


hej så länge!

/emanuelsson


 

Presentation


här på bloggen kan du läsa om mitt liv, hur mina dagar ser ut, osv.
hope you like it!
~elinemanuelsson~

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards