emanuelssonelin

Alla inlägg under juli 2012

Av elin - 20 juli 2012 23:45

Hej
Har varit i Bollnäs idag med mi familia, gick på stan men hitta ingenting... När vi kom hem käka vi och sen dess har jag suttit vid tv å bara haft allmänt tråkigt .. Imorgon om det blir bra väder kanske det blir till att bada eller nå, får se vad som händer :) ska väl snart ta å lägga mig i sängen och titta på film så säger väl gonatt nu...
~elinemanuelsson~

Av elin - 19 juli 2012 11:57

Hejsan, ligger just nu i sängen och har laddar ner bloggplatsens app så ska försöka blogga mer nu :) vakna för typ två timmar sen å lyckades somna om till halv 12 så nu ska jag väl kliva upp å hitta på nått :) bloggar väl mer sen, puss.
~elinemanuelsson~

Av elin - 18 juli 2012 17:05

hejsan svejsan.

har inte haft tid att blogga dom senaste dagarna menmen..

dom senaste dagarna sen i fredags har varit dom bästa i mitt liv men också dom värsta..

iallafall så har jag umgåts med simon, christian, dennis, jossan, mulle, jonta, sammi & anna :)

har varit helt grymt, i söndags vare diggiloo va där innan å satte upp alla stolar & så.. blöt å lerig vart jag.. :p


idag har det inte hänt så mycke iallafall, ska snart dra iväg å spela fotboll med grabbsen :)

så hoppas dom kan få mig på andra tankar ett tag :)


en gammal bild, just live with it! :D

 

Av elin - 14 juli 2012 12:40

tjeena!

kunde inte blogga varken i torsdags eller fredags men ajja.


torsdag: drog in till byn & va med anna, drog på träning vid 6 fast vart inte så mycket till träning

eftersom att det blixtra.. efter träningen drog jag hem & fixa mig & sen drog jag vidare till dennis å christian.

fick världens natthumor & satt å skratta åt en hund i en kvart & tårarna bara spruta, heheh (a'

sen vid 2 gick jag å dennis hem till mig & somna vid 5..


fredag: vaknade vid 11, käka frukost & cykla sen till christian, medans dennis drog hem så vart vi kvar

hos christian så vi muppade på tills dennis kom.. sen vid 5 kom sammi & vid 6 drog jag hem & käka tacos :D

sen drog jag och jossan tillbaka till christian & då kom markus, dennis, simon & nisse :)

vid 21.19 sprang vi till tåget som gick till bollnäs för att kunna gå på stadsfestivalen :)

det vart en helt sjukt lyckad kväll, tack alla som gjorde den!


idag: vet inte vad som händer idag, får väl hitta på nå men ikväll ska jag fira min syster iallafall som fyller 19 år,

grattis min underbara syster! :D


vart ett långt inlägg så orkar inte skriva nå mer, pusshej!

Av elin - 12 juli 2012 11:48

hejsan.

vakna vid halv 11 imorse, och sen dess har jag försökt med att göra en header men den är bara tillfällig :)

idag vet jag inte vad som händer, får väl se men ikväll drar jag och jossan till simon för att titta på film & spela

fotboll om det blir bra väder :)

tänkte ta å äta frukost sen ut & springa, läre ju träna nu när det är uppbehåll på fotbollen, bloggar väl mer

senare kanske, puss!


~elinemanuelsson~

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


här på bloggen kan du läsa om mitt liv, hur mina dagar ser ut, osv.
hope you like it!
~elinemanuelsson~

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards